۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۵۰

رئیس تعزیرات حکومتی دزفول عنوان کرد:

تشدید بازرسی های تعزیرات حکومتی در دزفول

تشدید بازرسی های تعزیرات حکومتی در دزفول

دزفول- رئیس تعزیرات حکومتی دزفول گفت: بازرسی های اداره تعزیرات حکومتی دزفول از مکان های تحت نظر خود در ایام نوروز تشدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی منصوری ظهر امروز سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دزفول که به منظور استقبال از میهمانان نوروز ۹۶ در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: تعزیرات حکومتی دزفول در نوروز ۹۶ گشت و بازرسی های خود را به صورت مستمر انجام خواهد داد.
وی افزود: از تاریخ ۱۵ اسفند ۹۴ تا ۱۵ فروردین ۹۵ تعداد ۵۶ فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی دزفول وارد شد که تمامی این پرونده ها با اجرای ضوابط ازسوی ما مختومه شدند.
رئیس تعزیرات حکومتی دزفول عنوان کرد: همواره گشت های بازرسی متعدد و مشترکی را با بهداشت و اداره صنعت و معدن در سطح شهرستان و به ویژه رستوران ها، فست فودها و فلافلی ها و اصناف مختلف بازاری به صورت خارج از نوبت انجام داده ایم که این گشت ها در اسفند ماه و ایام نوروز ۹۶ تشدید خواهند شد.
منصوری تاکید کرد: تعزیرات حکومتی دزفول برای خدمت رسانی در ایام نوروز در آمادگی کامل به سر می برد و در صورت بروز و مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان به شدت برخورد خواهد کرد.
وی، خواستار همکاری مردم برای اطلاع موارد تخلف در زمینه های مختلف به تعزیرات حکومتی برای پیگیری شد.
 

کد خبر 3900230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha